Ürün Özellikleri
Ürün Adı |
Miktar |
AMD RYZEN 5 1600 3.2GHz 16MB AM4 (65W) +NOVGA |
1 |
GIGABYTE B450M S2H AM4 DDR4 SES GLAN HDMI/DVI/VGA SATA3 USB3.1 MATX |
1 |
SEAGATE BARRACUDA 1 TB 7200RPM SATA3 64MB DESKTOP (ST1000DM010) |
1 |
KINGSTON A2000 250 GB NVMe SSD 2000/1100 (SA2000M8/250G) |
1 |
8 GB DDR4 3200MHz KINGSTON HYPERX FURY BLACK CL16 (HX432C16FB3/8) |
2 |
MSI GTX1660 6GB GDDR5 192BIT GAMING DP/HDMI (GTX 1660 GAMING X 6G) |
1 |
DARK DIAMOND PRO 600W 4x12CM FAN USB3.0 PENCERELI ATX KASA (DKCHDIAMONDPRO600) |
1 |
*Ürün test amaçlı Windows 10 Pro olarak gelmektedir. Dilerseniz daha sonra Microsoft Windows lisansı alabilirsiniz.
Garanti Koşulları
Tüm ürünler resmi marka ve distribütör garantisi altında 2 yıl garantilidir. Bazı ürünlerde 3 yıl ve üzerinde olabilir*
İade Koşulları
Yeniden satılabilirliği bozulmayan ve iade koşullarına uyan ürünleri 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
• Ürünün adresinize teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde Siparişlerim sayfasından iade başvurusunda bulunarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
• Ürünü iade etmek için, orijinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte bimarbilgisayar.com.tr'ye göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
• Mutlaka iade sürecini başlatmadan önce İade Koşulları sayfasını kontrol etmelisiniz. Buradaki bilgiler genel iade koşulları olup, bazı ürünlerde geçerli olmayabilir.
• İade talebinizi oluşturduktan hemen sonra 0312 435 40 40 numaralı çağrı merkezimizden kargo kodu alabilirsiniz.
• Ürününüz bize ulaştıktan sonra servis incelemesi gerekmiyorsa 3 iş günü içerisinde iade süreciniz kabul ya da red olarak sonuçlanır ve müşteri profilinize yansıtılır.
Notlar: Garanti koşulları markalar tarafından sağlanmakta olup, güncel bilgiler için ürüne ait resmi marka sayfasının Türkçe versiyonunu ziyaret edebilirsiniz. Ekran kartı gibi ürünler iade alınmadan önce teknik servis incelemesi gerektiğinden dolayı yetkili servise gönderilebilir. Kulaklık gibi ürünler hijyen kurallarından dolayı iade alınmamaktadır. İade aşamasında kargonuz hasar görürse gönderici olduğunuzdan dolayı şubenizle iletişime geçerek tutanak tutturmanız gerekmektedir.
Detaylı bilgi için çağrı merkezimizden 0312 435 40 40 bize ulaşabilirsiniz.